3144.
-
insanları yobaz dır efendim, türkiye'nin başkenti olduğu için, insanları sanki ülkeyi kendileri kurtarmış gibi dayılanırlar.
''naber la bebe'' diye konuşurlar, sevgi ve saygıdan yoksuldurlar,
gardaşım ayağına en yakın dostlarını satarlar, kültürsüz bir topluluktur...