galatasaray taraftarlarının hemen sevinmemesi gerekendir. 5 ay boyunca çin liginde futbol oynadım. ben bile 3 çinlinin arasına dalıp, o çinlileri arkama takıp, kaleye kadar kuyruğuna orospu çocuğu çocuklar tarafından kola kutusu bağlanmış köpek gibi koşturuyordum. evet biraz zihin siktikten sonra asıl konuya gelelim. geçen sene yazmıştım te, bu adam hangi takıma gelirse gelsin ben izlemeye zevkle giderim diye. galatasarayın ihtiyacı var yok, umrumda değil. onu yönetimi ve taraftarları düşünsün ancak benim için sneijderdan daha izlenilesi bir topçudur. gelmesi mutluluk verdi.