yıllardır beşiktaşlı arkadaşlarımla tartışırım bu adam 1. sınıf stoper değil diye. geçtim 1. sınıf olmayı bekir irtegün'den bile daha geridedir. sow'un attığı röveşata golünü hatırlayın sağdan orta yapılıyor (yaklaşık 40-45 metre), caner topu indiriyor, sow golü yapıyor. bu süre içerisinde tek yapması gereken sow'u kontrol etmek. sow'a yapışıp yanında dikilse sow röveşataya yatamaz. dün riera ile uğraşacağına topa çıksa gol olmaz.
savunulanın aksine ön libero da çok daha başarılı. başarılıdan kastım stopere nazaran.