Ben ölümü sol cebimde taşırım. Bazen çıkarıp onunla konuşurum. "selam yavrum,nasılsın ? ne zaman geleceksin beni almaya? hazırım." Sözlerinin sahibi amerikalı, genel itibariyle sarhoş ama mutlu yazardı kendisi. bu adamın yazdıklarını okumak hayat tanrısına ibadet sayılmalı.