giriş
başlık/yazar ara
kayıt ol
giriş
istatistikler
galeri
anket
iletişim
hakkımızda
responsive site
android uygulaması
ios uygulaması
şehirler arası otobüs yolculuğunda izlenen filmler
entryler
iyiler
trends
başlıkta ara
entry
165
↓
galeri
147.
yanımda ne bir kitap ne de bilgisayar vardı, olması gerektiği gibi gece karanlıktı da ve ben bu psikoloji halinde otobüsteki tek film olan "avatar"ı sabaha kadar üç kez izledim. işte o an çaresizliğin ne olduğunu öğrendim.
(bkz:
avatar
)
kamyoncu drogba
21.01.2013 11:07
0
...
şikayet et
#18339692
kaydet