klasik şahan filmi. recep ivedik'in kostümsüz halini oynamış. fragmanda gördüğüm kadarıyla sıradan bildiğimiz espriler, şakalar. ezgi mola'yı orda görünce üzüldüm lan. güzel kadın, iyi de bir oyuncu. ne işi var o filmde.
tabii yine filmi milyonlar izleyecek, sinemalar dolup taşacak o belli. fragmanıyla bile sandalyeden düşürmüş milleti.
fragmandan anlaşılan boş bir film ama gene de görmeden yerin dibine sokmayalım. ben gidip sinemada izlemem o ayrı.