ankara

entry9985 galeri ses6
    3114.
  1. doğup büyüdüğüm şehir. izmir ya da istanbul belki daha güzeldir, ancak o şehirlerin samimiyetsizliği ankara'da yoktur. akran olan herkes birbirini tanır, kimse kimsenin arkasından kazık atmaya yeltenmez, korur. hatta milletin sokaktan geçerken tırstığı o mendilci çocuklar bile bir süre sonra tanır sizi, abuk sabuk herkesle muhabbet edersiniz.
    ankara'nın bir istanbul kadar mekan alternatifi yoktur mesela, herkes belli yerlerdedir.

    ankaranın denizi cartı curtu hikaye, kavurduğu yaz dondurduğu kış bile güzeldir. insanı güzeldir bir kere. yolda kaldığınızda istediğiniz herkes size para verir. yolda bozulan arabaya durup herkes yardım eder. araba çarpan kadının hiç bişeyi olmasa bile hastaneye yetiştirilir. kimse yolda yürürken mağdur olmuş birini görmemezlikten gelip yürümeye devam etmez. gri şehirdir ama insanlarıyla renklenir. güzeldir.
    0 ...