hayatımda ankara'da hiç bulunmamama rağmen, kendime benzettiğim tek şehir.
hani bazen birincilerden çok ikinciler sevinir, üçüncüler havalanır.
ankara'da öyle. o asildir. susar. istanbul gibi şımarık değildir.
izmir gibi kendini beğenmiş de değildir.
ne bileyim lan. seviyorum bu şehri. bir anlam yüklemek zorunda da değilim.