ankara

entry9985 galeri ses6
    3097.
  1. kar yağdığında, özellikle eğimi fazla olan semtlerde, köşebaşları mutlaka insanlarla doludur. Her an kaza olsada izlesek mantığındadırlar. Hatta şöyle bir diyaloğa bile şahit olmuşluğum vardır ;

    -selamın aleyküm kaza oldumu?
    +yok ya bekliyoz daha.

    Kaza olmayınca çocukları yokuşlardan kaydırıp yolu kayganlaştırmak isteyenlermi dersiniz, karların altına poşet gizleyenlermi dersiniz. Amma ve lakin, kaza olunca da hemen yardıma koşar bu insanlar. Anlık zevk bunların ki de.
    0 ...