yaşamını zorlaştıran cinsiyete dayalı ayrımcılıklar yaşıyorsan, hayatında yapmak istediklerini başkalarından sürekli eleştiri duymadan yapma imkanı verilmiyorsa sana, bazen yolda yürümen, bir kafede tek başına oturup kahve içmen bile zorlaşıyorsa, giydiğin kıyafetten, yediğin yemeğe, kurduğun arkadaşlıklara kadar sorgulanıyorsan ve başkaları senin adına uygun olan ya da olmayana karar vermeye çalışıyorsa, sadece cinsiyetinden dolayı yapamayacağın bilemeyeceğin şeyler olduğunu ileri sürenlere, seni hayatın arka sayfalarına atmaya çalışanlara cinsiyetinle değil sağlam karakterinle, ayaklarını yere sağlam basarak, hayatına kendi çizdiğin yönü vererek karşılık verebiliyorsan kadınsındır. Ne mutlu sana...