bazılarının hala mitler dolu dünyasında öbür dünya kavramını ciddiye aldığı ve müslüman olsa severdim diyebileceği şahıs. zaten müslüman olsa bile, türkiyenin şu andaki seviyesine bile gelmesi olanaksızdı atatürk olmasa o yüzden iyi ki müslüman değildi demek gayet mantıklı oluyor.