10 seneden fazla süredir severek dinlediğim grup. parçaları zevklidir, eğlencelidir, başarılıdır. solitleri Wesley Scantlin'in yaşlanmaması çok ilginçtir. adam 10 sene önce nasılsa bugünde öyle gözükmektedir, adam 72'lidir. kendi tarzı var ve değişmeye niyeti yok gibi. puddle of mudd'ın güzelliğide bu bence, hep aynı kaliteli tarzda, sağlam şarkılar yapmaları. bazı hatta çoğu rock grupları gibi piyasada tutunalım, daha fazla satalım diye tarzlarını değiştirmiyorlar, adamların yaşlanmalarıda yaptıkları müziği etkilemiyor. gerçekten taktir edilesi. bu adamları canlı dinlemek, imzalarını almak, pena kapmak, hatta konserin setlistine sahip olmak şahsıma nasip olmuştur.