laf aldatmaktan açıldı. konuya sonuna kadar müdahil olmadım.
herkes parlak mazisini bir bir anlattı
hemde gururlanarak
duyduğum şeyler o kadar şaşırttı ki beni
tabi düşündüm sonra
arkadaşa sordum
o insanla çıkıyorum,
yüzüne bakarken bile dünyaları unuttuğum kişiyle
diyorum ki nasıl aldatılır?
götverenin teki atladı hemen
sevdiğin kişiyle birlikte olacaksın
ne gerek var aldatmana?
Mal işte, adama sormazlar mı
ne işin var sevmediğin kişiyle ?