kafayI yemek icin mukemmel bir yer.
Sevgili is icin bu sehirde bulunuyor haliyle ben de izinli dönemimde onun yanindayim, ne yazik ki o isteyken ben evde oturuyorum. Gidecek yer yok, görecek sey yok. Evde internet bok gibi vinn ile anca. Televizyon zaten yok. Kitap karistirayim dedim bulabildigim kitaplar hukukla alakali ders kitaplari. Diyeceksiniz bunlarin ankarayla alakasi nedir ?
ha ben de bilmiyorum ama olsun, ankaraya kafam girsin.