emre aydın, emre aydın olmadan önce bir grubu vardı: 6. cadde.
işte o grubun pek kimsenin bilmediği en güzel şarkısının adıdır sen ve ben.
tanımadığım kişiler var hep aynada ki yüzümde
hiç bilemedim ki istediğimi
ne seni ne de kendimi
bir şeyim yok geçer dedim ama geçmedi
bilmiyorum bilemiyorum
aartık hiçbir şeyi
bize dair söylenecek tek şey belli gibi
"sen ve ben ikimiz
kabul et en dipteyiz."