talat paşa bulvarı cebeci istikametinde şoföre değil bildiğin başkana sövmesi gereken şehir.
4 aydır bitmek bilmeyen alt yapı çalışmaları nedeniyle 10 dakikalık mesafeler 20 dakikada alınamaz oldu. önüde kışa geldi ki artık bahara mı biter yaza mı biter allah bilir.