17 yaşındaki bir çocuğun eline silah verip, devletin askerini, polisini öldürmesi için gönderen orospu çocuklarının bugün üzerinden nemalanmaya çalıştıkları genç. onun eline silah verip kandıranlar suçsuz ama asanlar suçlu öyle mi? sen şiddet yolunu seçip devleti yıkmaya çalışıyorsun ama devlette sana aynı şekilde karşılık verince şikayet edip bunu hukuk dışında yaptı diyebiliyorsun? şiddeti devrim adı altında romantize edip, bunu kahramanca bulan ve onaylayanların devleti bu şekilde eleştirmesi de saçma. şiddet hiç bir zaman çözüm değildir. öyle 3-5 bin vs kişiyle askere, polise kurşun sıkarak devletin düzenini değiştiremezsin. zamanında olan olmuş haklı, haksız binlerce gence kıyılmış artık hiç bir vatan evladı görüşü ne olursa olsun pisi pisine ölmesin, analar, babalar, eşler vs ağlamasın.