final bölümünde hayal kırıklığına uğratmış dizidir. tamam kardeşim bitireceksiniz belli ama bari herkese ne olduğunu gösterin irfan ateşlerden kurtulmuş gelmiş,nisana ne olduğu belli değil, irfanın yaverine ne olduğu belli değil, hele cebrail dedikleri adama ne olduğu hiç belli değil. sanki senaristin bir gece uykusu gelmiş ve sonunu yazmış gibi hissettirdi.