ekurisi galatasaray olan takimim. her iki takimin da oldukca salak, hatta sikim kadar akli olmayan bir suru salak taraftari olup birbirlerinin maclarinin ardindan atismaya baslarlar. hakemler, verilmeyen penaltilar, itip sari kart bile gormeyen futbolcular en buyuk dertleridir. futbol tartismayi bilmeyen, aklini peynir ekmekle yemis bos adamlardir.