büyüde baban sana işsizlikler alacak, yoksulluk alacak...
büyüyemedi erdal erdal eren. izin vermediler.henüz 17 yaşındayken 12 eylül'ün en korkunç, en iğrenç infazlarından birinin kurbanı oldu. birileri bodrum'daki villasında resim yapıp, dönemin artizleriyle arz-ı endam ederken yaşının 18 yaşında olmadığı itirazını bile araştırmayan faşist ötesi bir zihniyete kurban edildi. asmasalar da besleseler miydi?
bu çocuğun ismini her duyduğumda insanlık denen şeyden utanıyorum. sonra aklıma cem garipoğlu, hüseyin üzmez...gibi korunup kollanan isimler geliyor. sonra mı?