suskunlar

entry1204 galeri
    903.
  1. önceleri yerdiğim, şimdilerde sevdiğim, 2. sezonu ile tuhaflaşan bir dizi. fakat söylemeden geçemeyeceğim şudur ki, ahmet kaya beğeniliyor diye de sürekli şarkısını sıkıştırıp salya sümük ağlatmak neden? dizinin konusu yetmiyor mu zaten? neyse...
    0 ...