öncelikler birileri bana şunları açıklarsa sevinirim.
- rüyada ağız yamulması
- yatağının kenarından sana doğru uzanan bir ölü eli
- dua okumaya çalışmak ama okuyamamak, malum ağız yamulması
- ruhun bedenden ayrılıuyor gibi olması
- gözleri açamamak ve akabinde uyuudğun yerde gözlerin kanlandığını hissetmek
nedir bu ya gerçekten dün geceden beri merak ediyorum. ulan saat 3 te uykum bölündü uyandığmda ter içindeydim, yatağa yarım saat girip uyuyamadım. sabahleyin anneme anlattığında kabus görmüşsün sen desede açıkçası rüyamda tam yukarıda yazıklarım yaşanırken aha cinler bastı burayı demem nedendir? dün gece gerçekten bana bir şey oldu ama hayırlısı o yüzden her gece yatmadan ayet-el kürsi yi okumak elzem olmuştur. işin ironik olan kısmı ise bu kabus gibi gördüğüm rüyadan önce de garip garip başka rüyalar görmem tuhaftır açıkçası. bir kızla ilişkiye giren sınıf arkadaşını görmek, yabancı bir sarı saçlı kadın görmek, kameradan arkadaşın ilişkiye girerken onu izlediğini görmek bunların gerçekten bir anlamı olmalı bence.
tanım : insanın uyuduğu sırada bilinçaltının da etkisiyle görmüş olduğu şeylerdir işte. korkulu rüyada kabus oluyor.