2. sezonunun ilk sezonu kadar iyi olmadığını düşünüp artık izlememe kararı almışken; nisan'ın gurur ile ecevit arasında kalması heyecan verici olmaya başladı. nisan gibi kötü bir karakterin gurur ile olduğu anlaşılabilirken ecevit gibi iyi bir karakterden etkilenmesi yani ecevit'in olumlu özelliklerini gördükçe gurur ile kıyaslaması kötülerin içinde de bir parça iyilik varmıymış? sorunsalını düşündürdü. bir kaç bölüm daha dizi izlenebilir şuan gözümde.