sinema tarihinin en iyi film serisidir. belki ben çok abartıyorum bilmiyorum ama benim için daha iyisi yoktur ve yapılamayacaktır. neredeyse senede 5-6 kere peşpeşe koyup bu 3 filmi izlerim. asla bıkmam. her sahnesini ezbere bilirim ama yine de doktorun Martin'i 1955 yılından 1985 yılına geri gönderdiği sahnede saat kulesinde ki kabloları birbirine bağlamaya çalıştığı sahnede heyecanlanırım.