iyice saçmalaşan dizidir özünden uzaklaşmıştır 1. sezonla 2. sezon arasında dağlar kadar fark var intikam olayı haddini aştı. karşılıklı intikam almalar filan abartının daniskasıydı tabi eğer siz diziyi intikam ve tecavüz üzerine kurarsanız böyle olur birde senarist(ler)e şunu söylemek isterim ya şu diziyi nasıl mahvettiyseniz öyle düzeltin yada ciddi ciddi bırakıyorum izlemeyi.
--spoiler--
baba:olum kaskoca televizyonda bi dizi izliyodum onu da b.k ettiler
--spoiler--