ikinci sezonunu baştan beri savundum. güzel olacak her şey toparlayacaklar dedim. kaç bölüm oldu cebrail ortada yok, suriyeli mafya ortada yok. açıklayacaklar imajıda yok. o kadar zeki adamımız ecevit gitti nisan'a en büyük sırrını açıkladı. o kadar yıldır ahu'ya söylemediği sırrını.
ecevit buldu sait'i öldürse kimse bilmeyecek. irfan'a ulaşabilecekken saldı adamı. bu nedir şimdi! gitti nüfus müdürlüğüne kayıtları değiştirdi. polat alemdar mısın evliya mısın ecevit?
yok.. bitti. ezel gibi olacak dedim. ilk sezon oldu da. efsane oldu hemde. ama ikinci sezon! uzatmak için yaptılar dediler savundum. düzelecek dedim. battıkça batıyor.
eğer suskunlar'ın bir senaristi bir bir şeyi okuyorsa bu entrymi bana mesaj atsın. devamı gelecek sizi salak yerine koymuyoruz desin.
tanım: 1. sezonu türk dizi tarihinin efsanelerinden olan ama ikinci sezonu bunun aksine ilerleyen dizidir. oyunculuk açısından ise her zaman üst seviyede olmuştur. ama oyunculuk kurtarmıyor artık bu diziyi. ahmet kaya'nın kendisini getirip koyun diziye senaryo adam kandırdıktan sonra yok arkadaş.