haddini aşmış, yaşama hakkımı ellerinde sanmış kendini ve sarsılmaz sandığım dostluğunu eskitmiş kişidir..
işte ona cevabım;
biz aşkı kahpe bir gülüşün gamzelerinde aradık..
o gülüş tokat oldu yanağımıza indi..
canımız yandı.. ağlayamadık..
sevdiklerimizle seviştik.. nefret ettiklerimizle savaştık. tekmeleyen ayakları öpüp, okşayan elleri ısırdık..
şimdi siz diyorsunuz ki bana.. aşk yok. herşey yalan.. o zaman soruyorum ben size.. tarlabaşında merdivenlerde boynuma sarılıp böğürerek ağlamanı sağlayan şeyin adı neydi; soğan mı aşk mı? gürkan neden bir köyde ineklerin bedenine kalp çiziyor o zaman bir usturayla. kayra' lık ağır geldiği için mi? ya hakan ? o neden haftada bir tarfeli uçağa binip brüksel' koşuyor. bu aşk sadece bana mı yasak?