öğrencimizin ingilizce ile tanıştığı ilk yıllardan 'sözlük' gibi yetiştirilmesi temeline dayanarak biraz zordur efendim demek istediğimdir. sıfır diksiyon sıfır kelime telaffuzu ile bu öğrenci nereye kadar ilerler? türk eğitim sisteminin en büyük hatası olan 'yazdır geç' ile bu konu daha da uzar efendim. sadece gramer eğitimi ile yapılan ingilizce ile bir yabancının karşısına çıksanız ki benim yaşadığım durumdur. karşınızda ki kişi sizi ayaklı sözlük olarak tanımlar.