kendisi 8 ( sekiz ) senedir beşiktaş takımın kadrosunda yer almaktadır ve ben nedenini çözemedim.
nedir bu adamın takıma katkısı, kişisel görüşüm takımda bulunan en zayıf halkası.
top kesemez, çılgınlar gibi zamanlama hatası yapar, ayağına top yakışmaz, topu oyuna mantıklı bir şekilde sokamaz anında bam-güm şişirir, saçma sapan yerlerde faul yapar.
bir tane olumlu özelliğini söyleyin?
yeteneklerinde vazgeçtim, ibrahim toraman'ın takımı sabote eden bir yapısı var, en azından ben o şekilde hissediyorum. geçtiğimiz sezon edu ve quaresma ile olan tartışmaları. ibrahim üzülmez ile olan kavgası.
bu sezon olcay şahan ile terlik muhabbeti. yok arkadaşım yok ibrahim toraman'ın beşiktaş forması giymesi bana batıyor hele ki kaptan olması of ki ne of.
yanında kim oynarsa bozuluyor adam. örnek vermek gerekirse tomas sivok. sivok'un zapo, ferrari, egemen ve ersan ile yan yana oynadığı maçlar aklıma geliyor, birde toraman ile. ne menem bir çelişkidir bu.
stoper oynatsan hali bu, sağ bek oynatsan nasıl oynadığını biliyoruz, bazen ön libero oynadığında kabus gibi çöküşü.
sevmiyorum seni toraman, rahatsız ediyorsun taraftarı( en azından beni). tez vakit takımdan ayrılman dileğiyle. k.i.b.