suskunlar

entry1204 galeri
    858.
  1. başarılı bir 21. bölümü geride bırakan dizi.

    --spoiler--

    - ecevit - ahu sahneleri her zamanki gibi yine başarılıydı.
    - sarı'nın sıra bende sapkınlığı kötüydü, hele kendi kanıyla duvara yazdığı o sahne.
    - nisan/nur, ben anlatayım doğruları deyipi olayı anlatmaya başladığında ahu niye bu kadar çabuk inandı. yani kızın önceki bölüm telefonda konuşmasını duymuş, bu bölüm yaptığı araştırma ile bir şeylere ulaşmış ancak nisan/nur anlatınca böyle oldu diye; başladı, ben bilmiyordum, özür dilerim. la yalan söyleme falan desene. sonra ecevit duygusala bağlıyor.
    - bir de sarı ecevit'e gelip borç istediğinde ecevit'in parayı işe yatırdım deyip adamı geri çevirmesi çok saçma. sarı'nın istediği para belli, 3 ay sonra verecem diyor zira. ecevit sen mustang'tan tut, mercedes jipe kadar 10 tane farklı araba ile gezen adamsın, gerçi şimdi peugeot'a biniyon ama, yanlış hatırlamıyorsam nisan'ın ilk teklifini görünce dudağın uçuklamıştı. şimdi sarı'nın istediği 3 kuruş parayı yeni işe girdim diye vermiyor. olmadı ecevit.
    - bu ıska çok kral adam valla ha. gülümsemesi yeter, o mazlum ifadesini çok güzel veriyor.

    --spoiler--
    0 ...