21. bölüm ikinci sezonun en güzel bölümü olmuş. gerim gerim gerildim valla bu saatte.
--spoiler--
-önce bölüm başı bir noluyoruz dedim. bilal matrix'e bağlamış adamları teker teker öldürüyor maşallah.
gazanfer'in bu olayları tek tek kurguladığını sanıyorum ama kim ney nasıl bu kadar ince detay düşünebilir.
-sarı'nın bir ara ciddi ciddi ecevit'i satacağını düşündüm, olur ya senaristler ilgi çekmek için yapabilir falan dedim.
-nisan'ın nur ikenki geçmişi harbiden öyle mi acaba? o yara izi falan. bu entry'e edit gelecek çünkü ikinci sezon başındaki gazanfer nisan sevişme sahnesine bakacağım. yara izi arayacağım. doğruysa her şey nisan'ın anlattığı gibiyse -ki sanmıyorum- gazanfer diye bir gerçek var ortada. aslında bakmama bile gerek yok yazarken hatırlıyorum bu bölüm başı nisan, "ahu'nun çaresine bakacam, bende." demişti. onu bilerek yönlendirdi o mahalleye.. insanları ayarladı falan. ama yara izi makyaj mı yani. o makyajı nasıl saklayacak ki öyle.
-son sahnede sarı'nin akıbeti ne olacak bilemiyorum. herhalde gazanfer sarı'nın adamları öldüreceğini de hesap etmemiştir.
-ibrahim ve nurten sahneleri gene şahane gene güzeller.
-ahu'yla ecevit'in sahnesi güzeldi. murat yıldırım ağlayınca oyunculuğunun doruğuna çıkıyor "çok saçma burdasın ama dokunamıyorum."
--spoiler--
valla bu dizi için uzun zamandır entry girmiyordum böyle. sonunda elle tutulur bir şeyler yapıyorlar. oyun içinde oyun. bekliyoruz.