şike sürecinde kendisinin bu takıma çok zarar verdiğini söyledik ama yok büyük başkan yok kocaman gururumuz diye diye fenerliler kendilerini kandırmaktan vazgeçmediler. bugün bizim haklı olduğumuzuda tüm fenerliler birlik olup aziz gitsin diyerekten kabul ettiler. merak etmeyin yakında kendiside büyük ihtimalle hapse girer hem fenerbahçe camiası hem de türk futbol camiası kurtulur. şike yaptığı bilinen bir adamı fenerliler bunca zaman nasıl desteklemişti hala aklım mantığım alamıyor zaten.