Geriye dönmem çünkü. " Gerçeği de gördüm sahteyi de. Hayat bana öyle bir şey öğretti ki. Ne yaşanılır ne anlatılır. Temiz bulduğum kendimi Çamurlar arasında olduğunu fark ettim. Fark ettim fakat kimin için yada ne için ? Saçma bir duygu yanılsaması için. Şimdi mi geriye dönmek istemem. Ne zaman bakımından nede kaybettiğim değerler bakımından. Yaşıyorum. Çünkü varım. Ne için yada kim için önemli değil. insan insanı sevmiş, Ayrılmış umurumda değil. Maddi çıkar söz konusu olsun. O'da umurumda değil. Peki ne için ? Yaşıyoruz fakat ölmek için. Gerisi var mı yok. Gerisi var mı bilinmiyor. Geri dönmem. çünkü şu anı yaşıyorum.