Birini sevdiyseniz ve sevdiğiniz kişiyi aldattıysanız vay halinize.
Ben bu hayatta kimseye sevgilim diyemedim ama sonra biri çıktı karşıma ilk başlarda çok mutluydum keyfim yerindeydi aşık oluyordum lan bunu hissediyordum bir seçme şansım olsaydı bu hayatta bir tek onun gibi bir aşk isterdim. ama istanbuldaydı okulu ordaydı aramızda 1000 km olucaktı ömrü boyunca rahat yaşamış bu tatlı kız da beni aldatıcaktı inanamadım uzun mesefa ilişkisi götürebileceğime. 1 ayda aşık olduk biz birbirimize ilişkimizin en tatlı döneminde ben gidip başka bir kızla yattım. Çok şukur dun soyleyebıldım ona çunku içim kor gibi yanmaya başlamıştı en sonunda anlattım. Her şeyden ote sevdıgınız ınsanı böyle uzuyor olmak acıların en büyüğü zaten pişmanlığı her hücremde yaşıyordum. bana söylediği her söz ciğerlerimi dağladı her sozu ıcın saatlerce ağladım ama bana hiç kızmadı. ben çok dusundum seni hayatımdan çıkartmayı ama böyle bir şey olsun istemiyorumki seni seviyorum seni gerçekten seviyorum seninle mutlu olup güzel günler geçirmek istiyorum dedi evet tamam belki şuan seni istemem karşımda olsan belki seni gerçekten istemem ama özlüyorum seni anlatabiliyor muyum benim bir çok aşık oldugum erkek arkadaşım oldu ama hiç birini senin kadar sevmedim sen gerçekten benim kalbime dokunabiliyorsun üzsen de dokunabiliyorsun dedi.
Evet beni affetti. Ben kendimi affedemeyeceğimi anlattığımda bu ruh halinden çık dedi. Başımdaki öyle illet bir belakı gunde 3 saat uyuyabiliyor nerdeyse yemek yemiyor ve en ufak şekilde sabah ereksıyonu dahıl erekte olamıyorum artık. Erkeklıgım tam anlamıyla elımden gitti kaybettim onu ışıgımı yaşama sevıncımı. Gögsümde bir şeyler perçinleniyor sanki gırtlak boruma şiş geçirilmiş gibi hissediyorum gerçekten nefes alamıyorum. Kurtulmaya çalışacagım bunun ıcın her şeyı yapacagım cunku yoktur dunyada benim gibi şanslı bir erkek cunku böyle tatlı böyle seven birileri olmayacak belki kimsenin hayatında. Bunun yuku ıcınde eziliyorum ve ne yapacağımı bilmiyorum. Bana kalırsa ben kendimi affedemeyip bunalımdan çıkamayacagım gay olurum heralde artık erekte olma gücüm gitti lan öyle çok korkuyorum ki birdaha gelmeyecek diye. aglamaktan da yoruldum kendimi hiç böyle zayıf silik ve basit hissetmemiştim. bu hayatta hiçbir şey için geriye donup bakmadım tek bir dilek hakkım olsaydı onu aldatmış oldugum gerçeğini değiştirirdim cunku artık düzelemeyeceğim. Onun yanında ki ben gölgem olacak böyle olmaması ıcın savaşacagım tabıkı cunku bana yıllar sonra çoktan unutmuş olacagız aklımıza bile gelmeyecek insanlar unutacagı şeylere üzülmemeli dedi. Kişiliği ve sevgisi öyle sağlam ki bu yük beni eziyor nefesimi kesiyor. öyle mukemme bir ilişkimiz vardıkı sadece mutluyduk gerçekten mutluyduk yanyana bir saat geçirmek için yaşardık. Şimdiyse ne olacak bilmiyorum sözlük perşembe gunune biletimi aldım yanına gideceğim onu gördüğümde sarıldığımda geçip geçmeyeceğini anlayacagım ona dokundugumda eskı ben olup olamayacagımı anlayacagım. Tanrım bana yardım et.