açık açık israil propagandası yapılan film. madem yahudiler filmdeki kadar barışsever bugün filistine yaptıklarını nasıl açıklıyolar acaba. tabi filistinlilerin onlar kadar parası yok seslerini duyuramıyolar veya kendilerini israilin zulmünden kurtaracak bir schindlerlerli yok onların. para bok olunca böyle duygusal filmler çekip hem propagandanı yapıyor ödülleri ve paraları da götürüyorsun ama sen bugün 2. dünya savaşında sana yapılanların aynısını filistin halkına yaparsan ne kadar başarılı bir film çeksen de samimi olamazsın. etkileyici ve duygusal bir film ama gerçekçi gözle bakarsak yahudiler de ellerinde güç olunca almanların yaptığı vahşeti yapıyolar.