giriş
başlık/yazar ara
kayıt ol
giriş
istatistikler
galeri
anket
iletişim
hakkımızda
responsive site
android uygulaması
ios uygulaması
pendikspor
entryler
iyiler
trends
başlıkta ara
entry
145
↓
galeri
55.
diyarbakır' dan istanbul' a üniversite okumaya gelmiş arkadaşıma pendik' i diyarbakır' dayken hiç duydun mu diye sormuştum adam da; 'tabi duydum feneri yendi ya' demişti. pendik' in reklamı bundan daha iyi yapılamazdı, sağ ol var ol pendikspor.
stada ulaşım için:
http://turkfutbolu.blogsp...dikspor-stadna-ulasm.html
herakleitos
25.08.2012 23:07
0
...
şikayet et
#16685519
kaydet