pendikspor

entry145 galeri
    55.
  1. diyarbakır' dan istanbul' a üniversite okumaya gelmiş arkadaşıma pendik' i diyarbakır' dayken hiç duydun mu diye sormuştum adam da; 'tabi duydum feneri yendi ya' demişti. pendik' in reklamı bundan daha iyi yapılamazdı, sağ ol var ol pendikspor.

    stada ulaşım için: http://turkfutbolu.blogsp...dikspor-stadna-ulasm.html
    0 ...