bugün
- bir hafızın ateiste karşı müthiş açıklamaları8
- kürt milliyetçiliğinin çok komik olması14
- tatvan belediyesinde rte'nin resminin indirilmesi29
- zalbert ramstein11
- yazarların bira içme rekorları10
- jose mourinho26
- irem derici'nin erkek sevdası12
- akp nin iktidardan düştüğü gün13
- erkek sünnetine 18 yaş sınırı getirilmesi16
- sözlükten hatun kaldırmak9
- maca sekiz10
- acun ılıcalı8
- ankarayı sel aldı27
- iskilipli atıf hoca8
- ali koç ve aziz yıldırım başkanlık seçimi8
- tezgahtarlık yapan doktora mezunu30
- gideon reid morgan jj10
- bik bik'in gece kapısına gidip serenat yapmak13
- meral akşener21
- giden gider9
- kemalist rejimin astığı hocalar8
- vallahi de kemal'in düşmanıyım10
- anın görüntüsü13
- dünyanın en güzel kızıyla karşılaşmak10
- kıza iğne batıran türbanlı14
- kendini bir görsel ile anlat22
- aziz yıldırım ve ali koç'un canlı yayına çıkması39
- uludağ sözlük köpek avlama timi18
- allah'ın bizi yobazlarla imtihan ettiği gerçeği8
- saraca silsüpüroğlu12
- hafta içi avm kafelerinde oturan menopoz karılar13
- kızılcık şerbeti 2 nci sezon finali11
- aktroll yazarları donuzlayıp umursamamak10
- evlendikten sonra çok daha iyisiyle karşılaşmak21
- xdearm10
- herkesle iyi geçinmek18
- sözlükte kendinize yakın hissettiğiniz kişiler10
- sarılma ihtiyacı9
- aşkım ben hiç osurmuyorum bizde genetik diyen kız16
- gizli samyelin moderatör olması13
- kuresel ikinma'nın sevgilisi19
- dünyanın en güzel kızını tarif et16
- icardi190540
- sekse doymuş erkek12
- dem parti'nin tc kürdistan da işgalci açıklaması9
- en ilginç bilgiler11
- gizli samyel13
- küresel ıkınma9
- dinlilerin dinsizlere sürekli lakap takması12
- namaz kılmayan türk değildir12
Cinsel birleşme çeşitlemelerinin sistematik olarak tasvir edildiği en eski ve ünlü eser Kama Sutra adlı Sanskrit klasiğidir. Çok daha eskiye giden bir takım yazmalara dayalı olarak M.S. ilk beş yüzyıl içinde yazıldığı sanılmaktadır. Yazarı olan Malanaga Vatsyayana, kitabında ağırlıkla genel toplumsal davranış ve evlilik konularına eğilmişse de Kama Sutra adı çağımızda adeta cinsel birleşme duruşlarıyla eşanlamlı kullanılmıştır. Kitabın cinsel aşkı inceleyen yedi bölüm ve otuzaltı altbölümü vardır.
Birinci bölümde; Hint kültüründe evrenin yaratıcısı olarak bilinen Prajapati'nin, aşkın üç temel amacı olarak belirlediği Dharma (ahlaklılık), Artha (yarar) ve Kama'ya (cinsel aşk) erişmek için benimsenmesi gereken doğru yol anlatılmaktadır. Ayrıca bir genç kızın öğrenmesi gereken şarkı, dans, resim, beden bakımı gibi konuları da kapsayan 64 ayrı sanat türü açıklanmakta, erkeklere kadının çeşitli özellikleri üzerine bilgi verilmektedir.
ikinci bölümde; kadın ve erkek türleriyle bunlar arasındaki uyum veya uyumsuzluklar anlatılır. Erkekler üç gruba ayrılırlar:tavşan, boğa ve aygır. Kadınlarda da üç tür vardır: ceylan, kısrak ve dişi fil. Erkeklerde ayırım Lingam diye adlandırılan erkeklik organlarının uzunluğuna, kadınlarda ise Yoni olarak bilinen dölyolunun derinliğine göre yapılmaktadır. Böylece boyutların denk düştüğü durumda üç tür eşit birleşme, denk düşmediği durumlarda da altı tür eşitsiz birleşme ortaya çıkmaktadır. Erkeğin boyutlarının kadına üstün olduğu birleşmelerin yüksek uyumlu olduğu belirtilir. Buna göre bir aygır erkekle bir ceylan kadının birleşmesi en yüksek uyumdur. En düşük uyum bir dişi fil kadınla bir tavşan erkeğin birkşmesidir. En doğru olanı ise, eşit türler arasındaki birleşmedir.
Kitabın sonraki bölümlerinde sarılma çeşitleri, değişik coşkulanma yolları ve cinsel birleşme duruşları anlatılmaktadır. Yapıtın genel tarzı hakkında bazı alıntılar bilgi verebilir:
Bir ceylan kadın üç türlü yatabilir: iyice açık duruş, esneme duruşu, indranın karısının duruşu. Başını alçaltıp orta kısmını yükseltmesi iyice açık duruştur. Bu durumda erkek girişi kolaylaştırmak için bir miktar merhem kullanmaktadır. Baldırlarını kaldırıp iyice ayırarak birleşmede bulunursa esneme duruşu söz konusudur. indra'nın karısının duruşundaysa bacaklar baldırlar üzerine katlanmış olarak baldırlar iki yana açılır. Bu duruş ancak belirli bir pratik sonunda gerçekleştirilebilir. "En yüksek birleşme için de kullanışlı bir duruştur.
Kadın dört ayaklı bir hayvan gibi elleri ve ayakları üzerinde durur, aşığı da bir boğa gibi onun üzerine çıkarsa, buna inek duruşu denir. Bu durumda, normal olarak göğüslere yapılan her türlü hareket kaideye yapılır.
Eğer erkek, onu eşit derecede seven iki kadının birden zevkine varıyorsa buna birleşik birleşme" denir. Eğer erkek birçok kadının birden zevkine varıyorsa buna inek sürüsü birleşmesi denir.
Kitabın son bölümünde erkeğin yorgun ama coşkulu olduğu durumlarda kadının ne yapması gerektiği ve ağız yoluyla birleşme yöntemleri ile aşkın derecesi ve aşk geçimsizliği gibi konularda yorumlar sunulmaktadır.
Birinci bölümde; Hint kültüründe evrenin yaratıcısı olarak bilinen Prajapati'nin, aşkın üç temel amacı olarak belirlediği Dharma (ahlaklılık), Artha (yarar) ve Kama'ya (cinsel aşk) erişmek için benimsenmesi gereken doğru yol anlatılmaktadır. Ayrıca bir genç kızın öğrenmesi gereken şarkı, dans, resim, beden bakımı gibi konuları da kapsayan 64 ayrı sanat türü açıklanmakta, erkeklere kadının çeşitli özellikleri üzerine bilgi verilmektedir.
ikinci bölümde; kadın ve erkek türleriyle bunlar arasındaki uyum veya uyumsuzluklar anlatılır. Erkekler üç gruba ayrılırlar:tavşan, boğa ve aygır. Kadınlarda da üç tür vardır: ceylan, kısrak ve dişi fil. Erkeklerde ayırım Lingam diye adlandırılan erkeklik organlarının uzunluğuna, kadınlarda ise Yoni olarak bilinen dölyolunun derinliğine göre yapılmaktadır. Böylece boyutların denk düştüğü durumda üç tür eşit birleşme, denk düşmediği durumlarda da altı tür eşitsiz birleşme ortaya çıkmaktadır. Erkeğin boyutlarının kadına üstün olduğu birleşmelerin yüksek uyumlu olduğu belirtilir. Buna göre bir aygır erkekle bir ceylan kadının birleşmesi en yüksek uyumdur. En düşük uyum bir dişi fil kadınla bir tavşan erkeğin birkşmesidir. En doğru olanı ise, eşit türler arasındaki birleşmedir.
Kitabın sonraki bölümlerinde sarılma çeşitleri, değişik coşkulanma yolları ve cinsel birleşme duruşları anlatılmaktadır. Yapıtın genel tarzı hakkında bazı alıntılar bilgi verebilir:
Bir ceylan kadın üç türlü yatabilir: iyice açık duruş, esneme duruşu, indranın karısının duruşu. Başını alçaltıp orta kısmını yükseltmesi iyice açık duruştur. Bu durumda erkek girişi kolaylaştırmak için bir miktar merhem kullanmaktadır. Baldırlarını kaldırıp iyice ayırarak birleşmede bulunursa esneme duruşu söz konusudur. indra'nın karısının duruşundaysa bacaklar baldırlar üzerine katlanmış olarak baldırlar iki yana açılır. Bu duruş ancak belirli bir pratik sonunda gerçekleştirilebilir. "En yüksek birleşme için de kullanışlı bir duruştur.
Kadın dört ayaklı bir hayvan gibi elleri ve ayakları üzerinde durur, aşığı da bir boğa gibi onun üzerine çıkarsa, buna inek duruşu denir. Bu durumda, normal olarak göğüslere yapılan her türlü hareket kaideye yapılır.
Eğer erkek, onu eşit derecede seven iki kadının birden zevkine varıyorsa buna birleşik birleşme" denir. Eğer erkek birçok kadının birden zevkine varıyorsa buna inek sürüsü birleşmesi denir.
Kitabın son bölümünde erkeğin yorgun ama coşkulu olduğu durumlarda kadının ne yapması gerektiği ve ağız yoluyla birleşme yöntemleri ile aşkın derecesi ve aşk geçimsizliği gibi konularda yorumlar sunulmaktadır.
güncel Önemli Başlıklar