dün annemle şükrübeyden söğütlüçeşmeye kadar gittik, ya soğudum kendimden insanalrdan eve giderken kendimi çamaşır suyun a batırmak istedim , o çocuk ağlamaları , arakadaşlar ilerleyin ortada boş yer var diyen embesiller , pis pis kokan ayılar , yaşlı teyzeler, bağıra bağıra konuşan arakadaş grupları , hepsini gırtlakmalak istedim , Allahım sabırr ya sabır .