kurgu çok tutarsız devam ediyor. an itibariyle 7. bölümdeyim. adamların telefonu dinleniyor günlerdir adamlar tüm planı telefonda anlatıyor, ama kimse yakalanmıyor. sonra bir de bu gurur gazanfer çıkıyor. şimdiye kadar bu adamları 150 kez bulup.. anladınız işte. keşke biraz daha tutarlı bir kurgu olsaydı. başlangıç noktası süper, oyunculukların çoğu çok iyi etkiliyor adamı ama kurgu problemli.