Bu araç iyi ki var diyorum kendi kendime , harbiden metrobüs olmasa en basitinden okula nasil gidip gelirdim bilemiyorum. 4 senedir haftanın 5 günü kullandığım bu güzide aracın acayip sıkıntı veren sorunları var. Koduğumun istanbulunun nufusu 12 milyon falan değil bir kere burada anlaşalım istanbulun nufusu en azından 17-18 milyon var. Bunca insanın yaşadığı bir şehirin ana hatlarını yani metrobüs güzerhagını kullanan çok insan var. Var da sorun insanların çok ve bilinçsiz olması. Adam edirne kapıdan 34A yani Edirnekapı-Söğütlü çeşme arabasına biniyor. Bizim mal insanlarımız mecidiyeköye gitmek için 34A araçlarını kullanmıyorlar mı işte o noktada patliyorum. Ulan koduğumun beyinsizi o avrupa yakasından anadolu yakasına geçen insanlar için. Git 34 numaralı metrobüse bin, paşalar gibi in mecidiyeköyde. Avrupa yakasından Anadolu yakasına geçmek isteyen bir ton insan bu malların yüzünden sabahları 34A ya binemiyorlar. Otobüsün %75i mecidiyeköyde iniyor. insanları anlamak harbi güç, 34 numaralı araçlar tam kapasite ile mecidiyeköye gitmiyorlar bile. Araçların ancak yarısı dolu bir şekilde ilerliyor. 34A numaralı araçlar ağzına kadar dolu. Bu yurdum mallarını gördükten sonra 34 e binip mecidiyeköyde inip bu gerizekalıların indiği 34a ya ancak binebiliyoruz. Aranızda bu mallığı yapan varsa yapmasın ayip kardeşim.