türk futbolunun aslanı. avrupa' da ülkemizi en iyi temsil eden futbol takımı. ancak bunun meyvalarını toplayamayan ve yöneticilerinin egolarının üst eşikli olmasıyla zor günler geçiren 1 asırlık diğer çınarımız.
sevdiğim bir atasözü derki; geçmişi ile övünenlerin patatesten hiç bir farkı yoktur, işe yarayan kısmı toprak altında kalmıştır. peşpeşe gelen uefa ve süper kupa sonrası girilen rehavet ve 'görev bitmiştir' tandansı, ne yazıkki bu kulübümüzü zor günlere itmiştir. evet şu anda müzede bir süper kupa ve uefa kupası vardır, ancak unutulmamalıdırki, nottingham forest' te iki sefer şampiyon kulüpler kupası almıştır ve şu anda 2. ligdedir. 'görev bitti' anlayışının ' gerçekleştirilebilir yeni hedefler' olması ve altyapıdan gelen verimli gençlerle gelecekte yeni kupalara yelken açması en olası kulübümüzdür.
kulüp alt yapısından gayet iyi gençler çıkartmaktadır, fakat transfer yapmış olmak için yapılmış transferler kulübü bu günkü ekonomik çöküntüye götürmüştür. örnek ; ali lukunku, amur gonzales, fleurquin, pinto, tamas, bratu, horvath vs. kulübe bu transferlerde en büyük kazığı atan kişiler arasında, büyük umutlar bağlanan menajer becali' de vardır.
taraftarı olmamama rağmen galatasaray açısından üzüldüğüm konu, bu isimsiz isimlere verilen para ve toleransın çok daha azı, zaten mayası olan altyapıya harcansa, galatasaray benim gözümde bu gün türkiye' nin ajax' ı olurdu. ve sattığı futbolcular ile kendisine iyi bir pazar yaratabilirdi.