ali atay

entry485 galeri
    135.
  1. istersen adlı şarkıyı dinlerken hafif bir burukluk çöktürtmüştür üstüme.*
    --spoiler--
    gitmek istersen yol senin
    kalırsan eğer buram senin
    içimde bir sıkıntı var
    derdim büyük ama bilirim ki

    kimi beklersen onu ararsın
    kimi istersen onu bulursun
    --spoiler--

    şarkının tamamı da şöyle bir şeydir;

    &feature=share

    bu arada 2000li yıllarda çekilmiş dankek reklamındaki halini buldum onu da paylaşmadan edemeyeceğim.



    nerden nereye heyt be. tombalak bir şeymiş kendisi o zamanlar. *
    0 ...