istersen adlı şarkıyı dinlerken hafif bir burukluk çöktürtmüştür üstüme.*
--spoiler--
gitmek istersen yol senin
kalırsan eğer buram senin
içimde bir sıkıntı var
derdim büyük ama bilirim ki
kimi beklersen onu ararsın
kimi istersen onu bulursun
--spoiler--
şarkının tamamı da şöyle bir şeydir;
&feature=share
bu arada 2000li yıllarda çekilmiş dankek reklamındaki halini buldum onu da paylaşmadan edemeyeceğim.
nerden nereye heyt be. tombalak bir şeymiş kendisi o zamanlar. *