iskence olan istanbul trafigine olumlu yonde ne yapilsa bi nebze tutacakti zaten. O yuzden metrobusun cok da buyuk bir bulus oldugunu dusunmuyorum. Ayrica klimalarin yeterli oldugunu soyleyen got oglani arkadaslari da aksam 4 ile 8 arasi avcilar zincirlikuyu hattinda bir metrobuse bekliyorum. Sigir surusu kivaminda fordun allahinin yapildigi bu nezih ortamlarla istanbul halki hic olmadigi kadar birbiriyle yakinlasti. Bu bakimdan kadir topbas'i da kutlamak lazim.