ulan bana diyip duruyordu "onun bunun yüzünden çaylak olacaksın değmez" diye kendi olmuş...
bir de dünyanın en gayrıahlaki hareketlerinden biri de cevap veremeyecek durumdaki (bkz: çaylak) bir yazarın nickaltında atıp tutmaktır. ayıp denen bir şey var...