vucudunu cok seksi buluyorum. Ama gay'mis.
Gerci gay olmasa da bana bakar mi?
tartisilir.
Yas farki var bi kere, neyse.
Sesini hic begenmiyorum ama uzmanlar o kadar aciklama yapmis, nadir bulunan bi sesmis falan diye. Bi sesin nadir bulunmasi o sesin guzel oldugu anlamina gelmiyor. Neyse elitler ve enteller dinlesin artik. Ona karisamam.
Bi de sozlukculere bi yazi yazmisti ve sozluk yazarlarini asagilamisti...
Uzun lafin kisasi ne vucuduyla ne de sesiyle bana faydasi yok. Bana faydasi olmayan kilisenin papazini sikeyim ben yahu bari biseksuel olsaydi!
Tamam itiraf ediyorum sesiyle bi alip veremedigim yok sadece gay olmasina sinir oldum bari bi tur vereydi!