metrobusu begenmeyenlere kizanlara karsi cikan, metrobusu savunan biriydim ve uzun bir aradan sonra ilk kez bindim. sabah bindigimde sicaktan biri bayildi. an itibariyle avcilar duraginda beylikduzu hattindaki otobuste tekrar kart basilmasi istendi. bi kadin kizdi kavga ettiler tartismalar girla.adamin karisina biri bisey dedi sonra kocasi giristi adama. benle 1 adam daha ayirdik. şuan karsimda elele tutusmus gayler var. ve suan geldim cumhuriyet caddesine cok sukur. bi daha gerekmedikce binmem.