arada derede kaldım.Seninle ailem arasında bir seçim yapmak zorundaydım 4 sene boyunca seni seçtim ama sen beni hep yanılttın sevgilim ayrı kaldığımız 3 ay içinde camda kapıda seni bekleyip duruyorum gelmiyorsun umutsuzca bekleyis nedir?.Ben dünyanın en büyük salağıyım bana bütün bu yaptıklarına rağmen seni bekliyorum en kötüsü de derdimi anlatacak kimse yok sözlükten başka.Yakıp yıkmak istiyorum her yeri onu bile yapamıyorum.özledim sevgilim seni çok özledim...