(#16282665) kaybettirdiği vaktin nasıl geçtiğini anlatmayan oyun.
olympiakos'lu save devam ediyor. 2. sezonumdayım. ligin bitmesine 3 hafta kala şampiyonluğu ilan ettim.
greek cup'ta ise yarı finaldeyim. paok ile ilk maç 2-2 bitti deplasmanda. avantajlı skor.
en önemli mesele şampiyonlar ligi. çeyrek finalde dortmund ile eşleştim. ilk maçı kendi sahamda nikiforenko'nun golüyle 1-0 aldım. deplasmanda oynadığım maç çok zorlu geçti, 3-2 yenildim. totalde 3-3'lük eşitlik sonucunda deplasman golü kuralıyla dortmund'u eledim. maçın kısa özeti; ilk yarı 3-0 dortmund önde. 2 gol gerekiyordu maçın geri kalanında. 4-1-3-2'yi 4-1-2-1-2'ye döndürdüm. nikiforenko'yu amc'ye aldım. ve sonuç;