en yüksek sıcaklığın iskandinav tarafından 39 derece olarak belirtildiği fakat gün içerisinde halkbankası genel müdürlük termometrelerinde 43 dereceyi gördüğümüz şehir.
sikerler lan bu ne?
gölgede
hissedilen
bide götten uydurulan diye üçe mi ayrıldı sıcaklık değerleri?