Bu şehri kötüleyenlerinzekası benim için tam bir fiyaskodur. Bu insanlar herşeyden yakınanlardır. insan Amk istanbul' a gitseniz kalabalık, izmir' e gitseniz fazla rahat, antakya' ya gitseniz fazla yapış yapış, adana' ya gitseniz fazla sanayileşmiş. Git hakkari' ye al 3 ün 1 ini ne diyim başka.